dinsdag 5 september 2017

September!


Zo, het is september. Januari met mooier weer. Maand van nieuwe starts en lege schriften. Ik ben dol op september, maar deze september werkt even niet mee. School begon pas weer in september, dus de routine is ver te zoeken. De dochter start vandaag in de brugklas, dus de spanning giert door het huis. Ik ben allemaal geweldig leuke dingen begonnen voor de vakantie, heb ze 4 weken geleden ontspannen uit mijn handen laten vallen en weet even niet hoe ik al die ballen weer in de lucht ga gooien. En betrap me wel op het befaamde "leeg schrift"- gevoel. Zin om iets nieuws te starten! Er rinkelen alarmbellen versierd met rode vlaggen. Ik kijk omhoog en zie dat de lucht leeg is, maar dat komt omdat alle ballen die ik geacht wordt hoog te houden nog door elkaar op de grond liggen. Dus schrijf ik maar een blogje. Een nieuwe start op een leeg scherm, zonder enorme consequenties voor mijn agenda…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten